Job 157 van 622


Report this listing

Solliciteren



Aankoper Bouwsector


Functie

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega voor onze aankoopafdeling bij een trots familiebedrijf met een rijke geschiedenis als toonaangevende fabrikant van betonproducten en gevelbekleding. Als oplossingsgericht en proactief denken voor jou vanzelfsprekend is, en je beschikt over voldoende analytisch en kritisch denkvermogen, nodigen wij je uit om verder te lezen!
  • Jij beheert het aankoopproces van technische MRO-materialen en ondersteunt andere afdelingen bij de aanschaf van diverse materialen.
  • Onderhandelingen, prijsbewaking, en het optimaliseren van voorraadbeheer behoren tot jouw taken.
  • Administratieve verantwoordelijkheden omvatten onder andere het opstellen van rotatielijsten, behandelen van bestelvolumes en het onderhouden van de artikeldatabase.
  • Je bent ook betrokken bij logistieke afstemming met de afdeling Supply Chain. Een dynamische rol voor wie op zoek is naar een uitdagende functie in aankoop en beheer.

Jouw profiel

  • Opleiding : Je beschikt minstens over een Bachelor in een technische richting.
  • Administratie : Je werkt vlot met het MS office-pakket, waaronder een grondige kennis van Excel. Ervaring met een ERP pakket zoals Navision of Business Central is een must.
  • Talen : Je communiceert zeer vlot en professioneel in het Nederlands, Frans en Engels zowel mondeling als schriftelijk.
  • Aankoop : Je bent proactief en je beschikt over goede planning skills.
  • Onderhandelen : Je kunt oplossingsgericht en proactief handelen met leveranciers. Je bent ondernemend en je beschikt over goede onderhandelingsvaardigheden. Je bent analytisch en kritisch van geest. Je kunt zowel in team als zelfstandig werken.
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen

Aanbod

  • Uitdagende job : Een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job binnen een team van leuke collega’s.
  • Familiale bedrijfscultuur : Werken binnen een familiale onderneming met een hands-on bedrijfscultuur waar onze bedrijfswaarden verantwoordelijk, resultaatgerichtheid, collegialiteit en klantvriendelijkheid centraal staan.
  • Werkzekerheid : Een gegarandeerde werkzekerheid in een financieel gezond en ambitieus Belgisch familiebedrijf, toonaangevend binnen de sector.
  • Salarispakket : Een voltijdse functie op basis van 40 uur per week. Een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groeps-en hospitalisatieverzekering.
  • Duurzame mobiliteit : Op de fiets naar het werk? Wij bieden de mogelijkheid tot het leasen van een bedrijfsfiets.

VG 2038/U – W.DISP 938 VG 2089/U – W.DISP 1067 VG 2214/U – W.DISP 1322

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht